SEO i SEM

Tak oto stworzyłem kolejny blog dotyczący tematyki pozycjonowania i marketingu w Internecie. Pisze kolejny, albowiem jest wiele blogów o takiej tematyce, niemniej jestem przekonany, że moje świeże spojrzenie doda coś nowego.

Zajmuję się zarówno optymalizacją, pozycjonowaniem jak i marketingiem internetowym (SEM) od kilku lat. Doświadczenie, które zdobyłem daje mi przewagę w brutalnym świecie pozycjonerów – mam nadzieję, że moja wiedza na coś Wam się przyda.

Krótko mówiąc, blog będzie o SEO,SEM, Google, trochę porozmawiamy też o spamie i statystykach.

Published in: on Maj 11, 2009 at 4:54 pm  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://seoisem.wordpress.com/2009/05/11/seo-i-sem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

